23.04.2014

HAUL: theBalm and Real Techniques

Today I recieved some goodies I recently purchased online, and I can't wait to try them out. 
// Idag fikk jeg pakker i posten som inneholdt noen godsaker som jeg gleder meg til å prøve ut. 
 

theBlam Shady Lady Vol. 2 palette: I have wanted this palette ever since it came out, but I thought that I could get better products for the same price. Last week I found it online at half off and I just had to have it. 
//Denne har jeg hatt lyst på helt siden den kom ut, men jeg tenkte også at jeg kunne få bedre ting til samme prisen. Forrige uke fant jeg den på nett nedsatt 50%, så da måtte jeg bare slå til. 

Real Techniques makeup brushes: I finally found a Norwegian online store where they sell these, and not at a bad price either, so this was perfect timing since I need new brushes. And I got most of them at special offer prices.
//Endelig fant jeg en norsk nettbutikk som selger disse børstene til en god pris(det var tilbud på noen av dem). Dette passet meg ganske bra siden det var på tide for meg å bytte ut sminkebørstene mine.

I'll do reviews on both the palette and the brushes when I have tried them out.
//det kommer omtale av både paletten og børstene etterhvert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar